Stefan... fan....

Jag låg och såv.. helt plötsligt ringer Stefan på mobilen å säjjer att hans skola ä instäld idag å frågar om han kan komma över, ja svamlade nått om aaa visst å somnar om..
SEN helt plötsligt knackar de på dörren utav bara helvette å jag flyger dit fort som fan för att finna Stefan livs levande å glad där.. klockan är 8:11

Jag släpper in honom och går för att lägga mig å sova igen.. bara att då sätter han sig i köket å skriker om massa recept i min kokbok i en halvtimme, tillslut får jag nog och går upp å sätter mig vid datorn för att göra han lite sällskap.. stackarn verkar vara uttråkad, bara att då springer han iväg till sängen å lägger sig där å somnar.. jaja visst, fint..
Nu är jag alltså klarvaken och Stefan sover isället.. jag besultar mig för att spendera nåra timmar vid datorn, klockan blir 12 och han vaknar tillslut, då har jag lagat lunch som han snor till sig lite av.. sen ringer Olle å säjjer att han ska komma strax och nu är klockan 14:38 så 2½ timme har gott.. Tidspassning?!

Nu har jag precis duschat å torkar fötterna med värmeljus för å få på sockarna smidigare, vilken bra ideé..
å då medelar Stefan att vi ska dra å gymma runt 4-5 .. onödig dusch..

MEN de gör inge för de ä trevligt med sällskap! :D


Stefan, var hitta du de där?

Å nu har stefan hittat speciella kläder som han bara måste prova..

Sjalen är från Hyllan
Jackan från Hernelind
Kjolen är från Garderåben där borta
Bootsen är från Skohörnan

Allt till ett pris av 2 hantlar!

Kommentarer
Postat av: liz

hahaha! ni pojkar <3

2009-03-23 @ 16:37:27
Postat av: josef fritzl

Vilken sexig pojke, honom vill jag ha i min källare. grrrrr

Postat av: Zandra

sv: hahah, tackar man tackar ;)

Ha en fortsatt bra kväll!

2009-03-23 @ 21:39:48
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: emzor

skulle tro att det är mina kläder faktiskt

som vanligt

2009-03-23 @ 23:05:12
Postat av: Anonym

halsduken iallafall? haha inte kjolen

är förvirraaaaaaaaaaaad

2009-03-23 @ 23:06:08
Postat av: stefanmalm

fan vilket flyt jag har när de gäller kläder azzå!



såååååååå hett!

2009-03-23 @ 23:29:16
Postat av: sandra

sv: ja håller med!

2009-03-24 @ 10:34:52
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0