Plutonen

Jag med flera medlämmar av plutonen steg i fredags kväll in i grottan för att slå ihjäl en ohygglig best, detta monstrum har kallats Girki i många av världens kulturer och i fredags kväll så steg vi modiga själar in i hans grotta..


Jag med den blåa tröjjan i mitten omgiven av min hänförda pluton..


så vi tyckte att vi skulle ha en liten fest hemma hos mig efter denna bravad, och trevligt hade vi minsan! som bilden nedan visar!

från höger sett: Viktor(Redheadet), jag(micke), Stefan, Martin och Olle!  Plutonens finest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar kväll! tänk vad ett täcke kan göra!

2009-03-22 @ 23:11:55
Postat av: Michael Clarke

De där täcket asså.. du ska bara veta!

2009-03-23 @ 00:14:45
URL: http://michaelclarke.blogg.se/
Postat av: YEAH! WOWGUILD

WORLD OF MICHAEL CLARK



WAÅÄTLåer ksrg sfagfd gd fg

2009-03-24 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0