Olle, min Olle..

Sen har vi Olle, originales original.
Han har spelat och klarat av alla spelen i Finalfantasy serien, sett alla animeserier värda att nämnas, sett alla filmerna i "1001 movies you got to see before you die" boken och kommenterat dem, studerar till att bli idrottslärare, spelat innebandy hela livet, "lånat" halva min garderbob och stefans med, spritt kärlek över jorden, snusar, röker och kollar på fåglar.
Ja det är Olle de, ja juste han umgås med sin flickvänn ungefär 48,3 timmar om dygnet också, vilket bland annat ledde till att han missade min och Stefans beryktade 72 timmars utmaning...men jag är inte bitter..
 
Med andra ord så är det omöjligt att spendera en stund med enbart Olle vilket är lite synd då hans livserfarenheter är så unika och extra-ordinära så att vi alla vill ta del av dem, men icke.. och inte kan han tala om de i sin flickas närvaro inte, han beter sig faktiskt liiiite tråkigare än normalt när han är med henne, inte att han är tråkig utan henne tvärt om faktiskt!
Jag saknar gamla singel-olle ja..

2 plagg är inte olles från början.. gissa vilka och vinn! :D
Titta så söt han är våran lilla olle! BLI SINGEL IGEN!

Kommentarer
Postat av: stefanmalm

ett vågat, men sant inlägg.

Olle är underbar... han får skylla sig själv att vi vill ha MER av honom!



svårt att hitta balans mellan kompisar och flickvän.



2009-03-23 @ 00:59:33
Postat av: CAISA

Svar: Haha, låter perfekt! ;)

2009-03-23 @ 10:41:55
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag sa aldrig att "nördar" är fula eller konstiga. Var får du det ifrån? Menar att det finns så många duktiga skådespelare där ute som inte har möjlighet att få riktigt stora roller eftersom skådespelarna som får rollerna alltid görs om. Tvingas gå upp i vikt, sätta på sig fake-glasögon osv när det finns skådespelare som bättre passar in i rollen och som inte behöver göras om. Allt för att kunna promota filmen mer sen när skådespelaren gått tillbaka till sin normalvikt och sitt normalutséende och på så sätt klassas som Hollywood-hunk. I don't make the rules.



Du missförstod helt det jag var ute efter helt enkelt.

2009-03-23 @ 14:20:59
URL: http://kerstinalex.blogg.se/
Postat av: BÖGJÄVEL

FAN VA BRA BLOGG FÖR SATAN, SATAN I SATAN, JÄVLAR!! DU HAR TALANG JÄMFÖRT MED KERSTIN

2009-03-24 @ 11:10:30
Postat av: nemen de får du inte.

Olle ser precis ut som Sunshine som Tapout sponsrar :o



http://www.teamextrememma.com/fighters/pages/mattfiordirosa/mattfiordirosa.jpg



Lite dålig bild bara.

2009-03-25 @ 02:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0