Ny dag, nya ideér

Som alltid så strävar vi människor efter mer pengar och hur hemskt det än låter, mer makt.
Med detta i tankarna så har jag och min kära broder funderat och gjort en del research och kommit fram till att bloggande är en god idé för lite passive income och alltså föddes denna bloggen, japp jag har rasat mot blondin-bella och kenza många gånger i regementets kära korridorer eller i skogarna under övningarna men ibland så måste man inse att det trots allt ligger någånting i det de gör, att anpassa sig eller vidareutveckla sig kanske man ska säga.

Nog om de, jag är trots allt en total newbie så nu ska vi se om en fin bild kan få en plats här!
Simon öberg, vår käre SISU förare tog denna fantastiska bild på en del av åre

Kommentarer
Postat av: liz

berätta mer om vem du är ;) och,passiv income? how come ;)?

2009-03-22 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0